FAQ

Vad kostar det medlemskapet?
Själva medlemskapet kostar ingenting, du betalar enbart för de produkter du väljer att ta hem.

Får jag mina paket direkt i brevlådan eller måste jag hämta ut dem på posten?
Paketet kommer direkt hem till dig i brevlådan. Har du ett väldigt litet brevinkast kan det hända att du måste hämta ut ditt paket på posten. Prata i så fall med ditt lokala postkontor.

Hur länge kan jag vara medlem?
Du är medlem så länge du själv vill.

Måste jag ta hem ett visst antal paket innan jag avslutar mitt medlemskap?
Nej, du har inget köptvång men måste meddela när du önskar avsluta medlemskapet.

Hur kan jag bli kund hos er?
Du kan bli kund på ett flertal sätt. Du kan skicka in en skriftlig beställningskupong, ringa till vår kundtjänst eller bli medlem här på vår hemsida.

Jag var kund hos er tidigare och vill nu börja handla igen. Hur ska jag göra då?
Kontakta kundtjänst så kan ditt gamla medlemsnummer återaktiveras igen.

Hur har jag blivit kund hos er?
Kontakta kundtjänst för att se exakt hur din beställning blivit gjord. Du kan ha blivit kund exempelvis genom att ha sänt in en svarskupong från en annons till oss, tackat ja via telemarketing eller svarat via en Internet-annons.

Varför har jag fått ett paket trots att jag har avslutat mitt medlemskap hos er?
Då har du inte tackat nej till medlemspaketet eller sagt upp medlemskapet innan angivet nej-tack datum som står angivet på fakturan. Kontakta kundtjänst så kan de klargöra status på ditt medlemskap.

Hur kan jag avbeställa nästa paket?
Genom att kontakta vår kundtjänst. Du kan också skicka in den förtryckta talongen som följer med ditt senaste paket.

Kan jag returnera ett köp som jag ångrar eller om jag glömt att avbeställa mitt medlemspaket?
Om du skulle ångra ditt köp eller har glömt att avbeställa medlemspaketet, kan du alltid returnera obruten förpackning inom 14 dagar på egen bekostnad.

Hur kan jag avsluta mitt medlemskap?
Du kan kontakta kundtjänst genom att ringa eller skriva in och avsluta ditt medlemskap.

Finns det en åldersgräns för att vara medlem?
Ja, vi godtar endast beställningar från personer över 18 år.

Hur gör jag för att informera om en adressändring?
Kontakta vår kundtjänst genom att ringa eller skriva in ny adress. Glöm inte att ange ditt medlemsnummer.

Jag kommer inte ihåg mitt medlemsnummer, vad gör jag?
Ditt medlemsnummer står på fakturan som medföljer varje paket. Om du inte har tillgång till en faktura kan du ringa vår kundtjänst och där få hjälp.

Jag vill ha mer än ett medlemskap, kan detta packas tillsammans för att få ner kostnaden för porto?
Nej, eftersom vi endast har en storlek på våra ytteremballage, anpassade för att de ska gå ner i brevlådan så ryms det inte mer än en persons produkter i varje paket.

Hur returnerar jag mitt paket?
Paketet returneras inom fjorton dagar komplett tillsammans med fakturan. Antingen använder du samma kartong det kom i, eller ett vanligt kuvert. Du väger försändelsen som ett brev och sätter porto efter vikten. Adressen finner du på fakturan. Endast obruten förpackning kan returneras.

Comments are closed.